Frequently Asked Questions

Antwoorden op veelgestelde vragen zijn te vinden op deze pagina. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Kapot item ontvangen, what to do?

 

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! We lossen dit graag voor je op.

Neem binnen 7 dagen na ontvangst contact op met info@womannutrition.nl, vermeld hierbij de volgende informatie:

– Je naam
– Je ordernummer en datum
– De naam van het item dat kapot is
– Een omschrijving van het defect
– Bewijslast door middel van foto’s

Let op! Stuur defecte items niet terug voordat je een reactie van ons team hebt ontvangen. Dit voorkomt extra verwerkingstijd.

Zondra de klacht goedgekeurd en verwerkt is door ons team zal zo snel mogelijk een nieuw item worden opgestuurd.

Help, mijn item is kapot gegaan tijdens het dragen

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Stuur een mail naar info@womannutrition.nl en vermeld hierin hoe het defect is ontstaan, foto’s van het defect, de naam van het item, het ordernummer en de orderdatum en natuurlijk je eigen naam.

Alle defecten die ontstaan zijn tijdens het dragen van de items worden op zichzelf behandelt. Hiervoor is geen vaste procedure omdat iedere situatie hierin anders is.

Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor extra informatie. Wanneer je een mail stuurt met bovenstaande gegevens zullen we samen zoeken naar een passende oplossing.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog terug?

Helaas, je grijpt net mis! We doen ons uiterste best om alle items zo snel mogelijk aan te vullen. Volg @WomanNutritionNL via Instagram om op de hoogte te blijven van de nieuwste items en aanvullingen. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk even contact op te nemen met info@womannutrition.nl en daarbij de maat en het item te noemen die je wenst aan te schaffen, indien mogelijk bestellen we het item voor je na.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling deze nog aanpassen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk je bestelling na het plaatsen te wijzigen. Wel kun je een mailtje sturen naar info@womannutrition.nl met alle gegevens. Wanneer de bestelling nog niet in behandeling is genomen kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Helaas is er geen garantie dat een bestelling altijd kan worden aangepast.

Hoe houd ik de producten zo lang mogelijk mooi?

We begrijpen dat je erg blij bent met je sportkleding, en deze ook zo lang mogelijk mooi wilt houden! Daarom hebben we wasvoorschriften opgesteld. Deze zullen ook bij je bestelling wordengevoegd. Hieronder zijn ze nog eens te vinden.

Wasvoorschriften

Hoe vallen de items qua pasvorm?

Bij elk item vind je bij de productomschrijving hoe een item valt, welke maat het model draagt en welke maten het model heeft. Hieruit kun je afleiden welke maat je zelf nodig zult hebben.

Een kleine richtlijn wat betreft de tops en leggings:

  • 34-36 maat S
  • 36-38 maat M
  • 40-42 maat L

Wanneer items groter of kleiner vallen staat dit bij de productomschrijving duidelijk aangegeven.

Twijfel je nog steeds over de maat? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of info@womannutrition.n

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Indien het bedrag van je rekening is afgeschreven en de bevestiging is zeker weten niet ontvangen (check ook je spambox) stuur dan een mailtje naar info@womannutrition.nl en we lossen die zo snel mogelijk voor je op.

Wat zijn de verzendkosten bij Woman Nutrition?

Wat betreft verzending heb je een aantal keuzes namelijk:

  • Verzenden binnen Nederland: €3,95 (1 werkdag). Bestelling voor 12.00 uur geplaatst? Dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden. 
  • Wanneer je uit de buurt van Etten komt heb je de mogelijkheid je pakketje op te komen halen. Hiervoor dien je zelf contact op te nemen met info@womannutrition.nl over de afhaalmogelijkheden. 
  • Bij bestelling boven de €100,- kun je gebruik maken van de code freeshipping100. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je je bestelling plaatst voor 12.00 uur dan wordt hij dezelfde dag nog verzonden. Dit geldt alleen voor werkdagen. Indien je in het weekend besteld of na 12.00 uur wordt je pakketje de eerstvolgende werkdag verzonden.

Wat betekent een item bestellen als pre-order?

Een pre-order is een item wat je al kunt bestellen maar wat later wordt uitgeleverd omdat deze nog op weg is naar ons warhouse. Door middel van op pre-order basis bestellen heb je het item wél al betaald en definitief gereserveerd. In de productomschrijving van het product vind je altijd een uitleverdatum van het product. Bestel je meer items samen met een pre-order item dan wordt alles in 1x verzonden op de genoemde uitleverdatum van de pre-order.

Mijn pakketje word vandaag bezorgd maar ik ben niet thuis. Wat nu?

Indien je tijdens levering niet thuis bent zal de postbezorger een briefje achterlaten in je brievenbus met daarop gegevens wat de te nemen stappen zijn.

Wat zijn de voorwaarden indien ik een item wil retourneren?

Wat vervelend dat je item niet is wat je ervan verwacht had!

Aan het retourneren van producten zitten een aantal regels verbonden. Namelijk:

  • Je dient je retour aan te melden via info@womannutrition.nl
  • In deze mail benoem je de reden van retour
  • Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen
  • Items moeten in originele staat en met aangehecht label worden geretourneerd
  • Items mogen niet zijn gedragen/gebruikt
  • Items mogen geen make-up vlekken bevatten
  • Ondergoed en accessoires mogen niet worden geretourneerd in verband met hygiëne